Lördag Augusti 20, 2011

Vilken kanon kväll det blev till slut igår! :)

 

Först var det Girls Night på Guldfågeln Arenas VIP avdelning med över 200 tjejer! :)

Och vi fick en ”goodiebag” också, det visste vi inte om,

så en mycket trevlig överraskning! :)

 

I den fanns bland annat en fotboll, en rosa vattenflaska, 10% rabatt på ett köp på CityGross, 2 st parfymprover, ett lipgloss, en ansiktsmask & det som jag blev mest överraskad och glad över,

En biljett till Matchen mellan KFF och Halmstad den 17 sep!!! :)

 

Och eftersom Tilda och Anna inte kunde gå på den matchen, så fick jag deras biljetter!

TACK TJEJER!!! Så nu kan både jag och BB gå på en match till i höst! :) JIPPI!!!

 


Ser så glad jag är! ;)


Och så vann ju vårat kära Kalmar FF också, så kvällen kunde inte ha slutat bättre!! 5-0!!! Inte fy skam inte! ;) Så nu ligger vi 6a i serien igen, skönt!! :)

 

 

 

 

Nu e de snart dags för jobbet, 11-16, men söta Alex! Så jag tror nog att denna lördag blir minst lika bra som fredagen! ;)

 

Hoppas ni alla får en härlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Låter som en bra dag det där :D

2011-08-20 @ 11:36:29
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Carro

Så kul det lät!! O roligt med goodiebags ;)

2011-08-20 @ 13:00:12
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0