Tisdag Augusti 2, 2011

Hej på er alla!

Nu var det väldigt länge sedan jag var här inne och skrev! :(
Men det har varit en "galen" sommar med det nya jobbet, vilket jag trivs kanon bra med! :)

Men nu har jag fått en del "klagomål" att jag inte är här ute och skriver längre! ;) (Ni vet vilka ni är) ! ;P
Så nu tar jag mig i kragen och ska försöka få någon ordning på bloggen igen! :)

Ja förutom jobbet så e de nog inte så mycket som är nytt!
Förutom att jag har börjar köra LCHF, och gått ner 2 kg på 2 veckor, samt att jag mår mycket bättre, både i magen och huden m.m.
Jag får skriva lite mer om det imorron! ;)

Nej nu måste jag göra mig iordning, snart dags för jobb, 9.45-19.15! :)

PS. Fler recept kommer oxå, framöver! ;)



Ha en underbar tisdag!!!!! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

HEJ! Det var längesen, roligt att höra från dig igen! :D Nice med LCHF, det är bra grejer det. Jag mår också mkt bättre i magen, och mitt eksem blir bätter när jag kör det. Jag har dock inte kört det på länge nu. Har inte riktigt haft orken för matplanering, så jag går upp, upp, upp i vikt. haha. Rund som en köttabulle snart :P



Tack så jättemkt =)

2011-08-02 @ 23:15:53
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0