Torsdag Augusti 4, 2011

Hade en mycket trevlig kväll igår!
Fint väder trevligt sällskap av min underbara vän Mias underbara familj, och vi alla stod och hejade när Mia och min BB sprang första "upplagan" av KalmarMilen! :)
Och dom var jätteduktiga! Men min BB va ju snäppet bättre! ;)
Han sprang milen på 49.12!!!! :) Han e grym! :)

Nej nu e de dags att bege sig till jobbet för att jobba heldag denna soliga dag! ;)
Morron prommisen var underbar, så denna bra start på denna fina dag kan nog bara fortsätta uppåt! ;)

Ha en underbar torsdag alla där ute! :)


Kommentarer
Postat av: tess

Vad duktigt av honom ;)

2011-08-04 @ 22:25:54
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: Carro

Fyfan vad snabbt han sprang!!!! Galet ju! Jag ligger VERKLIGEN i lä där! haha. Men så har jag ju som sagt (som du såg igår kankse på bloggen) bara sprungit (eller eg joggat) milen 1gång så jag kanske får ligga lite lägre ett tag till, men sen jäklar. haha

2011-08-05 @ 20:06:24
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0