Borta bra men hemma bäst! :)

Så fort man kom innanför dörren till lägenheten så åkte de vanliga kläderna av och mysdressen på! :)

Och vad var det som väntade på hallgolvet när man kom hem? Jo H&Ms nya katalog!!! LOVE!!!! :)


Orkade inte fixa någon mat direkt när man kom hem så det blev lite "snabbmat" men lite nyttigare iaf! ;)

 

 

Snart e de dags för sängen och lyssna på vår nyköpta ljudbok med BB! :) Mys!!

Imorron står Pump på schemat, även mat inhandling för veckan och baka en god kaka till kvällens "date" med mina fina vänner Mia och Tilda! :) Ses imorron! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

mums mums! =)

gud, jag har ju inte ens öppnat upp min H&M-katalog, måste göras! :D



sv: adå, min jul&nyår har varit jättebra! din med hoppas jag :)

2011-01-04 @ 00:08:34
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Petra´s

Såå sööt!!

2011-01-04 @ 21:15:00
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0