Snö snö snö...

...när ska detta ta slut?
Sitter i soffan och tittar ut på snön som faller, ingen ovanlighet nu mera men kom igen, hur länge ska detta pågå? Har vi inte fått mer än vad vi behöver för tillfället?

Misstolka inte
, jag älskar snö, och jag tycker abolut att när det väl är vinter så ska den vara vit!
Men nu tycker jag att den är tillräckligt vit! E de någon som håller med?


Nej nu har jag suttit för länge i soffan igen, tiden går så fort när man e ute på nätet! :S
Dags för lite mellis, ett kokt ägg och kanske lite keso! För kl 12 e de BodyPump! :) Första passet detta året, och jag ser verkligen fram emot det! :)


Här kommer några bildervåra fina julbord som vi hade på julafton, det första är hemma hos mina föräldrar och det andra är hemma hos BBs familj! :)






Det är lite väl mycket med två julbord på en och samma dag men vad gör man inte för att låta husfriden vara hos alla familjer! ;)

Kommentarer
Postat av: Petra´s

Tack för att du är med i Tisdags Bloggen. Lycka till och ha en bra dag! :)

2011-01-04 @ 11:24:12
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
Postat av: Carro

haha, ja 2 julbord på samma dag är ju rätt mycket, matkoma efter det? ;D

2011-01-06 @ 11:58:36
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0