Dag 11

Nu har det varit en lite blogg torka igen, tyvärr! :(

Men hela helgen har gått åt till att fixa och pyssla här hemma i lghn! Jag och BB har varit på IKEA och köpt en massa bra förvarings grejer så vi ska få lite mer ordning och reda här hemma!

Vår inglasade balkong har fått vara våran förvaring under vintern eftersom den ändå inte används, men nu när solen börjar kika fram så vill man ju kunna ta sitt morronkaffe där ute istället så nu måste det röjas och fixas här hemma! :) Men de gör inte mig något, jag älskar att pyssla och fixa och få se resultatet när de håller på att bli så rent och fint här hemma! :)

 

I måndags så var det grupparbete på hög nivå! Jag och min kära vän/klasskamrat satt och slet med vår uppgift tills vi båda såg suddigt! :(

 

Men igår så hade vi vårt sista seminarium för denna del kurs,  och det gick jättebra! :)

Och jag fick även veta att jag klarade Marknadsförings Tentan!!!! :D JIPPI!!! Så himla skönt! :) Inga omtentor, än så länge! ;)

 

Idag är min enda lediga dag denna veckan, borde egentligen börja läsa inför nästa kurs, som börjar imorron! :( Men ja har gett mig själv lite dispens för att iaf få ta de lite lugnt nu på förmiddagen! ;)

 

Förövrigt så går maten ganska bra, blev lite mycket olika mellisar i helgen men helt okey ändå! ;) Men trningen har tyvrr fått stryka på foten en hel den denna veckan, pga skolan! Men de ska ja nog se till att ta tag i snart! :)

 

Nej nu blir de lite mer slapp framför TVn innan de e dags att ta tag i dagen på allvar! ;)

 




Kommentarer
Postat av: Carro

Häärligt att plugget gått bra!! snart sommarlov! :D

2011-03-23 @ 13:59:21
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: tess

snygging :D

2011-03-23 @ 19:28:17
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0