Dag 3 (i efterhand)

Igår han jag inte skriva något på bloggen, hela dagen gick i ett!

Men maten och träningen går fortfarande som på rälls! :) De e bara att köra på och hoppas denna sköna känsla håller i sig ett bra tag framöver, de blir så mycket lättare då!

 

Började med frukost med laptoppen i knät och försökte skriva ner så mycket fyndiga och intelligenta saker som jag kunde komma på till vårt Fältarbete som vi håller på med i skolan, de blev ganska bra tillslut!

 

Sen iväg och köra ett stenhårt styrkepass med min underbara PT Jesper, som jag inte tränat med på jättelänge, långt innan jul! :( Så de va dag nu, å de känns idag kan ja lova! :S

 

Sen satt jag & min fina vän Amanda på bibblan från lunch till halv 5 & skrev på det här underbara arbetet som ska lämnas in i början av nästa vecka! Men de va skönt, för vi han med så himla mycket, vi e nästan klara, REDAN! :) Jippi, då kanske ja kan ta ledigt helt från skolarbete i helgen! :)

 

Sen ”flög” praktiskttaget cykeln hemåt, för kl halv 7 kom mina söta tjejer Mia & Tilda på middag! :) Jag serverade färsk lax under persilje- och citrontäcke med potatis- och pepparrotsmos samt smörstekt schalottenlök med ärtor till! De blev riktigt mumsigt! :)

Till efterrätt, snabb blåbärsglass och kaffe! En lyckad kväll med underbara vänner = en massa tjejsnack! ;) BB gick efter en stund från matbordet, ja tror att han inte orkade lyssna på oss längre! ;)

 

Recepten kommer upp senare! :)

 

PS. Kika på mina fina tulpaner som jag köpte i veckan! :) Känns vårigt! :)




Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, det kan man kalla vårigt! Tulpaner är så fint!

2011-03-16 @ 18:27:17
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina blommer

2011-03-16 @ 18:48:09
URL: http://priyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0