Tick tack tick tack....

Oj oj oj....va tiden går!

Just nu så känns det bara som om jag jobbar jobbar jobbar....

Ryggen pajade för några veckor sen, så träningen har tyvärr hamnat lite efter, men de e bara att ta igen så fort jobbet lugnar ner sig och ryggen börjar kännas bättre! ;)

Tyvärr har det varit lite känslomässiga nedgångar nu oxå! :(
En del "vänner" som börjar bete sig konstigt, vilket inte gör allt detta bättre eller lättare att ta sig igenom! :(
Därför har inte heller energin funnits att lägga på bloggen tyvärr! :(

Men nu e de bara 3 veckor kvar på jobbet, och när det är över så ska jag ta mig en tankeställare och göra en gameplan över hur jag vill att resten av hösten och vintern ska se ut!

Hoppas jag hinner kika in lite hos er och skriva några fler inlägg, men jag får se hur mycket tid och energi jag kommer ha de närmsta veckorna!

Hoppas ni alla har en bättre period just nu än vad jag har! ;)
Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Carro

Men usch!

Kramar om riktigt hårt och länge!!

Hoppas det bättrar sig snart!

2011-09-28 @ 12:16:35
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: johanna

tjolahopp tjolahej!

Detta blir en väldigt opersonlig kommentar då jag skriver exakt samma sak till alla som kommenterat medan bloggen legat nere(hehe)

Så kul att (vissa av er) peppat mig till att börja blogga igen så ja - NU jävlar är jag tillbaka (igen)

puss & kram osvosvosvosv!

2011-10-07 @ 11:35:48
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/
Postat av: tess

men usch då... tris med sånna vänner :( hoppas det blivit bättre nu!

2011-10-11 @ 15:13:38
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0